Oostkapels Ontdekpakketje lente-zomer

Het Oostkapels Ontdekpakketje lente-zomer is een activiteitenpakket waar je meerdere dagen mee aan de slag kan, zowel in Oostkapelle, als op Walcheren en zelfs in Zeeland. Je gebruikt alle zintuigen en het is bedoeld voor alle leeftijden.

Trek erop uit, volg de met gele pijltjes bewegwijzerde LandGoed Wandeling en ga aan de hand van verhalen, producten, informatie, ideeën en tips uit het pakketje op ontdekking uit. Je wandelt over diverse buitenplaatsen in de Manteling van Walcheren, door de duinen en de dorpskern.

Thuis of op je vakantieadres kun je met de producten ook iets lekkers maken of knutselen.

Ontdek wat bijvoorbeeld zout, kruidenthee en citroenen met Oostkapelle te maken hebben. Wat ‘vertellen’ deze producten over vroeger en wat over nu en de toekomst? En op welke plaatsen is dat?

Per pakketje bedragen de kosten € 14,95.

Het Oostkapels Ontdekpakketje is te bestellen via: info@stichtingtuys.nl of per app/telefoon: 06-24 27 64 53. Vermeld je naam, adres, telefoonnummer, het aantal pakketjes. Na het ontvangen van de kosten, brengen we de bestelling naar je toe (als je op Walcheren woont). Verkrijgbaar in het Nederlands en in het Duits.

Looptijd: tot en met september 2022.

Wandelgids én oorlogsboek: “In het spoor van de Slag om de Schelde”
Volgend bericht
Buutengewoon Ontdekpakketje najaar – oogst