Buutengewoon ontdekpakketje

Cultuur

Buutengewoon ontdekpakketje

Zee, strand, duinen, buitenplaatsen, natuurgebied, dorpshart en platteland. Oostkapelle heeft het allemaal op loopafstand!
Het Buutengewoon Ontdekpakketje is een activiteitenpakket waar je dagen of langer mee aan de slag kan. Met dit keer als thema: het najaar en de oogst.

Op de Plattegrond Oostkapelle, die in het pakketje zit, zijn stickertjes met letters geplakt. Bij iedere locatie waar een stickertje geplakt is, hoort een product uit het Buutengewoon Ontdekpakketje met een informatie- en ideeënkaartje met dezelfde letter. Je gaat aan de hand van verhalen, producten, informatie, ideeën en tips uit het pakketje op ontdekking uit.

Enkele producten zijn: een hokkaido pompoen, bonbons, een eiken boomschijf, het Hertenspel en nog veel meer.

Zie, hoor, proef, voel en ruik Oostkapelle. Thuis of op je vakantieadres kun je met de producten ook nog iets lekkers maken of knutselen.
Het Buutengewoon Ontdekpakketje is bedoeld voor alle leeftijden.

En leuk voor jezelf of als cadeautje.

Per pakketje bedragen de kosten € 14,95.

Het Oostkapels Ontdekpakketje is te bekijken en te koop in het Inspiratiepunt Oostkapelle, Joh. de Pourckstraat 2, op maandag- en zaterdagmorgen van 10 – 13 uur en op woensdag- en vrijdagmiddag van 13 – 17 uur. Of te bestellen via: info@stichtingtuys.nl of per app/telefoon: 06-24 27 64 53. Vermeld je naam, adres, telefoonnummer, het aantal pakketjes. Er is een beperkte oplage.

Oôstkapels schilderij